A janë fëmijët tuaj të lidhur pas fast foodit ? Me këto këshilla të thjeshta, ju mund t’i bëni fëmijët të hanë siç duhet pa i kthyer vaktet në një zonë beteje. Ushqimi i shëndetshëm për fëmijë por edhe per te gjithe familjen duhet te mbizoteroje ne tryezat tuaja.

Ushqimi i shëndetshëm për fëmijë

Ushqimi i shëndetshëm për fëmijë dhe vlerat qe ato permbajne

Ushqimi i shëndetshëm për fëmijë mbështet rritjen dhe zhvillimin e shëndetshëm të fëmijës suaj në moshën madhore dhe madje mund të luajë një rol në uljen e rrezikut të vetëvrasjes. Nëse fëmija juaj tashmë është diagnostikuar me një problem të shëndetit mendor, një dietë e shëndetshme mund t’i ndihmojë ata të menaxhojnë simptomat dhe të rimarrin kontrollin e shëndetit të tyre.

Ushqimi i shëndetshëm për fëmijë - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.
  • Përqendrohuni në dietën e përgjithshme dhe jo në ushqime specifike. Fëmijët duhet të hanë më shumë ushqime të plota, të përpunuara minimalisht – ushqim që është sa më afër formës së tij natyrale – dhe më pak ushqim të paketuar dhe të përpunuar.
  • Bëhuni një model. Impulsi i fëmijërisë për të imituar është i fortë, kështu që mos i kërkoni fëmijës tuaj të hajë perime ndërsa ju konsumoni patatina.
  • Mbuloni shijen e ushqimeve më të shëndetshme. Shtoni perime në një zierje viçi, për shembull, ose grijini karotat me pure patate, ose shtoni një zhytje të ëmbël në fetat e mollës.
  • Përfshini fëmijët në blerjen e sendeve ushqimore dhe përgatitjen e vakteve. Ju mund t’i mësoni ata për ushqime të ndryshme dhe si të lexojnë etiketat e ushqimeve.

Ushqimi i shëndetshëm për fëmijë fillon me mëngjesin

Fëmijët që shijojnë mëngjesin çdo ditë kanë kujtime më të mira, humor dhe energji më të qëndrueshme dhe kanë rezultate më të larta në teste. Ngrënia e një mëngjesi me proteina të cilësisë së lartë – nga drithërat e pasuruar, jogurti, qumështi, djathi, vezët, mishi ose peshku – madje mund t’i ndihmojë adoleshentët të humbin peshë.

  • Mëngjesi nuk duhet të marrë kohë. Zieni disa vezë në fillim të javës dhe ofrojini fëmijëve tuaj çdo mëngjes së bashku me një drithëra me pak sheqer, me shumë proteina dhe një mollë.
  • Bëni burrito për mëngjes të mbushur me vezë të fërguara, djathë, pulë.
  • Një sanduiç me vezë, një kuti me kos grek ose gjizë dhe gjalpë kikiriku mbi bukë të thekur me drithëra integrale mund të hahen të gjitha gjatë rrugës për në shkollë.
Ushqimi i shëndetshëm për fëmijë - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Jini të zgjuar në lidhje me yndyrën

Fëmijët kanë nevojë për yndyrna të shëndetshme – dhe shumë prej tyre – në dietën e tyre. Yndyra e shëndetshme i ndihmon fëmijët të mbushen (dhe të qëndrojnë të ngopur), të përqendrohen më mirë dhe përmirëson disponimin e tyre.

Bëjini frutat dhe perimet më tërheqëse

Ushqimi i shëndetshëm për fëmijë - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Lërini fëmijët tuaj të zgjedhin produktin. Mund të jetë argëtuese për fëmijët të shohin të gjitha llojet e ndryshme të frutave dhe perimeve të disponueshme dhe të zgjedhin të rejat ose të preferuarat tona të vjetra për t’i provuar. Hidhni perimet në ushqime të tjera. Shtoni perime të grira ose të grira në zierjet dhe salcat për t’i bërë ato të përzihen. Bëni lulelakrën “mac” dhe djathin. Ose piqni pak bukë me kunguj të njomë ose kifle me karrota. Mbani në dorë shumë ushqime të freskëta me fruta dhe perime. Sigurohuni që ato tashmë janë larë, prerë dhe gati për të shkuar. Shtoni kos, gjalpë arra ose humus për proteina shtesë.

Inkurajoni ushtrimet

Ushqimi i shëndetshëm për fëmijë - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Të Përfitimet e ushtrimit të përjetshëm janë ushtrimi të bollshme dhe të rregullt mund të ndihmojë edhe të motivuar fëmijët tuaj për të bërë zgjedhje të shëndetshme ushqimore.Luaj me fëmijët tuaj. Hidh rreth një futbolli; shkoni në biçikletë, patinazh ose not; bëni shëtitje dhe shëtitje familjare.Ndihmoni fëmijët tuaj të gjejnë aktivitete që u pëlqejnë duke u treguar atyre mundësi të ndryshme.