10 Menyra si te largoheni nga ushqimet e përpunuara. Ju mund të shijoni shumë ushqime të përpunuara, duke përfshirë perime të konservuara, fruta të ngrira dhe produkte të qumështit të pasterizuar, si pjesë e një diete të shëndetshme. Sidoqoftë, disa artikuj shumë të përpunuar janë të ngarkuar me kripë, sheqer, aditivë dhe konservantë, të cilat mund të dëmtojnë shëndetin tuaj.

Ja cilat jane 10 menyra si te largoheni nga ushqimet e përpunuara

Reduktimi i marrjes së këtyre ushqimeve shumë të përpunuara është një nga mënyrat më efektive për të përmirësuar shëndetin tuaj dhe për të rritur cilësinë e dietës tuaj.

Mbani gjithmone nje ‘snack’ me vete

Si te largoheni nga ushqimet e përpunuara

Nëse po vraponi pasi jeni vone dhe gjeja me e thjeshte qe mund te beni eshte te kapni nje ushqim te paketuar gjatë daljes nga dera mund të jetë joshëse. Por, une rekomandoj qe mbajtja e kuzhinës tuaj të pajisur me shumë ushqime te shpejta te gatuara ne shtepi mund ta bëjë shumë më të lehtë për të bërë zgjedhje të shëndetshme gjatë udhëtimit.

Disa nga ”Snack” qe mund tiu ndihmojne si te largoheni nga ushqimet e përpunuara dhe qe mund te gatuani ne shtepi dhe ti merrni me vete jane: Vezë të ziera fort, proshute të gjelit të detit, lakër jeshile e bere sallate dhe tërshëra jane ushqime të shkëlqyera që mund t’i kapni shpejt dhe t’i mbani në dorë për më vonë. Disa nga ushqimet e mia të preferuara të shëndetshme përfshijnë fruta të freskëta, arra të përziera, dhe perime me humus.

Merrni ne konsiderate zevendesimin e produkteve

Si te largoheni nga ushqimet e përpunuara - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Një nga mënyrat më të thjeshta për të zvogëluar marrjen e ushqimeve të përpunuara është të filloni zevendesimin e tyre me ushqime më të shëndetshme. Në veçanti, ju mund të ndërroni kokrra të rafinuara si makarona të bardha, oriz, bukë dhe tortilla për alternativa të drithërave, të tilla si orizi kafe dhe makaronat me drithëra, bukë dhe tortilla. Jo vetëm që drithërat janë më të larta në lëndë ushqyese të rëndësishme si fibra, por ato gjithashtu janë te njohura për të mbrojtur ndaj sëmundjeve te zemrës, diabeti dhe lloje të caktuara të kancerit.

Bëhuni krijues në kuzhinë

Si te largoheni nga ushqimet e përpunuara - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Nëse ndiheni aventureske, jepini ushqimeve tuaja të preferuara të përpunuara një kthesë të shëndetshme duke i rikrijuar ato në kuzhinën tuaj. Kjo ju jep kontroll të plotë të asaj që po vendosni në pjatën tuaj ndërsa ju lejon të eksperimentoni me përbërës të rinj interesantë. Për shembull, mund të bëni patate të skuqura veggie duke hedhur feta patate, kunguj të njomë, rrepë ose karotë me pak vaj ulliri dhe kripë, pastaj duke i pjekur derisa të bëhen krokante. Përveç kursimit të parave, kjo e bën më të lehtë për të ngrënë më shumë ushqime të plota si fruta, perime, arra, fara dhe bishtajore.

Pi më shumë ujë

Si te largoheni nga ushqimet e përpunuara - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Pijet me sheqer, çaji i ëmbël, lëngu i frutave dhe pijet sportive kanë shumë sheqer dhe kalori, por kanë pak përbërës thelbësorë. Zevendesimi gradual i këtyre pijeve me ujë gjatë gjithë ditës është një mënyrë e shkëlqyeshme për të shkurtuar marrjen e ushqimeve të përpunuara dhe për të përmirësuar cilësinë e përgjithshme të dietës. Uji me gaz ose a i aromatizuar janë dy mundësi të shkëlqyera nëse uji i thjeshtë nuk është pija juaj e preferuar. Por, mund të provoni të futni ujë me fruta të freskëta ose bimë për një aromë të shtuar.

Provoni përgatitni vaktet tuaja

Si te largoheni nga ushqimet e përpunuara - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Përgatitja e vakteve në grupe të mëdha një ose dy herë në javë siguron që të keni shumë vakte ushqyese të gatshme në frigoriferin tuaj edhe kur jeni shumë i zënë për të gatuar. Për të filluar, zgjidhni disa receta për të bërë çdo javë dhe lini një kohë specifike për të përgatitur vaktet tuaja. Unë gjithashtu preferoj të gjej disa receta që ndajnë përbërës të ngjashëm në mënyrë që të mund të rrotullohem nëpër disa vakte gjatë javës për të shmangur përsëritjen.

Hani më shumë perime

Si te largoheni nga ushqimet e përpunuara - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Kur jeni duke përgatitur vakte në shtëpi, përfshini të paktën një racion perimesh për të rritur marrjen e ushqimeve të shëndetshme dhe të papërpunuara. Kjo mund të jetë aq e lehtë sa shtimi i spinaqit në vezët tuaja të fërguara, zierja e brokolit për një pjatë anësore e thjeshtë, ose hedhja e karrotave ose lulelakrës në supa ose tava. Perimet janë burime shumë të ushqyeshme dhe të mëdha të fibrave, të cilat ju mbajnë të ndiheni të ngopur midis vakteve për t’ju ndihmuar të ulni oreksin dhe të frenoni dëshirat.

Ndërroni rutinën tuaj të blerjeve

Herën tjetër kur të shkoni në dyqan ushqimesh, mbushni karrocën tuaj me përbërës të shëndetshëm, të përpunuar minimalisht, si frutat, perimet, drithërat dhe bishtajoret. Ju gjithashtu mund të provoni t’i përmbaheni perimetrit të dyqanit dhe të shmangni rreshtat e mesit, këtu gjenden zakonisht snacks të përpunuara dhe ushqimet e shpejta.

Si te largoheni nga ushqimet e përpunuara - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Provoni disa zevendesime të thjeshta ushqimi

Si te largoheni nga ushqimet e përpunuara - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Ekzistojnë ndërrime të panumërta të shëndetshme për shumë produkte të përpunuara. Këtu janë disa nga të preferuarat e mia:

  • Zevendesoni cornflakesat tuaja me cokollate me tershere me fruta të freskëta.
  • Pergatisni nje vinaigretë të bërë në shtëpi me vaj ulliri dhe uthull për të derdhur sallata në vend të veshjeve të përpunuara
  • Vendosni ne sallatat tuaja arra ose fara në vend të croutons

Hani më pak mish të përpunuar

Si te largoheni nga ushqimet e përpunuara - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Mishrat e përpunuar si proshutë, sallam, dhe hot dog shoqërohen me disa dobësi dhe madje klasifikohen si kancerogjene. Do të jeni të kënaqur të dëgjoni se ka shumë mënyra të thjeshta për të reduktuar perdorimin e mishit te përpunuar. Për fillestarët, ju thjesht mund t’i ndërroni këto ushqime me lloje më pak të përpunuara të mishit, të tilla si mish pule të freskët, salmon ose gjeldeti. Ju gjithashtu mund të zëvendësoni mishin e paketuar të drekës me mbushje të tjera sanduiçësh, duke përfshirë sallatën e tonit, gjoksin e pulës ose vezët e ziera forte.

Bëni ndryshime te ngadalëta

Si te largoheni nga ushqimet e përpunuara - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Nuk ka nevojë të eleminoni plotësisht ushqimet e përpunuara nga dieta juaj menjëherë. Mbani në mend se akoma mund të shijoni ngrënien jashtë ose ngrënien e ushqimeve të përpunuara në mënyrë të moderuar si pjesë e një diete të shëndetshme dhe të ekuilibruar.