17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.
Health food concept for a high fiber diet with fruit, vegetables, cereals, whole wheat pasta, grains, legumes and herbs. Foods high in anthocyanins, antioxidants, smart carbohydrates and vitamins on marble background top view.

Fibrat janë tepër të rëndësishme. Lloje të caktuara të fibrave gjithashtu mund të nxisin humbje peshe, të ulin nivelet e sheqerit në gjak dhe të luftojnë kapsllëkun. Fibra është një term batanije që vlen për çdo lloj karbohidrate që trupi juaj nuk mund të tretet. Fakti që trupi juaj nuk përdor fibra për karburant nuk e bën atë më pak të vlefshme për shëndetin tuaj të përgjithshëm. 17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani do tiu ndihmojne shume ne ekuilibrimin e dietes ditore.

Ja cilat jane 17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani

Dardha

Ja cilat jane 17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani

Dardha është një frut popullor që është edhe i shijshëm edhe ushqyes. Një nga burimet më të mira të frutave të fibrave. Përmbajtja e fibrave: 5.5 gramë në një dardhë të mesme, ose 3.1 gramë në 100 gramë.

Luleshtrydhe

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Luleshtrydhet janë një mundësi e shijshme, e shëndetshme që mund të hahen të freskëta. Interesante, ato janë gjithashtu midis frutave më të ushqyeshme që mund të hani, duke qene e pasur me shumë vitaminë C, mangan dhe antioksidantë të ndryshëm të fuqishëm. Provoni pak në këtë smoothie me luleshtrydhe banane.

Avokado

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Avokado është një frut unik. Në vend që të jetë i lartë me karbohidrate, është i ngarkuar me yndyrna të shëndetshme. Avokadot janë shumë të larta në vitaminë C, kalium, magnez, vitaminë E dhe vitamina të ndryshme të grupit B. Ata gjithashtu kanë përfitime të shumta shëndetësore.

Mollë

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Mollët janë ndër frutat më të shijshëm dhe më të kënaqshëm që mund të hani. Ato gjithashtu janë relativisht të larta në fibra. Përmbajtja e fibrave: 4.4 gram në një mollë të mesme, të papërpunuar, ose 2.4 gram për 100 gram.

Banane

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Bananet janë një burim i mirë i shumë ushqyesve, duke përfshirë vitaminën C, vitaminën B6 dhe kaliumin. Një banane e gjelbër ose e papjekur gjithashtu përmban një sasi të konsiderueshme niseshteje rezistente, një lloj karbohidrati të patretshëm që funksionon si fibra. Provojini edhe ato në një sanduiç me gjalpë arra për një goditje të proteinave.

Karrota

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Karota është një perime rrënjësore që është e shijshme, krokante dhe shumë ushqyese. E pasur me vitaminë K, vitaminë B6, magnez dhe beta karotinë, një antioksidant që shndërrohet në vitaminë A në trupin tuaj. Hidhni disa karota të prera në kube në supën tuaj të radhës të mbushur me vegje.

Panxhar

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Panxhari, është një perime rrënjë që është e pasur me lëndë të ndryshme ushqyese të rëndësishme, siç janë folati, hekuri, bakri, mangani dhe kaliumi. Panxhari gjithashtu është i ngarkuar me nitrate inorganike, të cilat janë lëndë ushqyese që tregohet se kanë përfitime të ndryshme në lidhje me rregullimin e presionit të gjakut dhe performancën e ushtrimeve.

Brokoli

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Brokoli është një lloj perime kryqëzuese dhe një nga ushqimet më të dendura në lëndë ushqyese në planet. E pasur me vitaminë C, vitaminë K, folate, vitamina B, kalium, hekur dhe mangan dhe përmban antioksidantë dhe lëndë ushqyese të fuqishme që luftojnë kancerin. Brokoli është gjithashtu relativisht i pasur me proteina, krahasuar me shumicën e perimeve. Na pëlqen t’i kthejmë ato në një shuplakë për përdorime të ndryshme.

Angjinarja

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Angjinarja nuk bën shumë shpesh buje. Sidoqoftë, kjo perime është e pasur me shumë lëndë ushqyese dhe një nga burimet më të mira të fibrave në botë. Përmbajtja e fibrave: 6.9 gram në 1 glob të papërpunuar ose artichoke franceze, ose 5.4 gram për 100 gram.

Lakrat e Brukselit

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Lakra e Brukselit është një perime kryqëzore që lidhet me brokoli. Ata janë shumë të pasur me vitaminë K, kalium, folat dhe antioksidantë të fuqishëm që luftojnë kancerin. Provoni lakrat e Brukselit të pjekura me mollë dhe proshutë ose të lagura me uthull balsamike.

Thjerrëzat

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Thjerrëzat janë shumë të lira dhe ndër ushqimet më ushqyese. Ata janë shumë të pasur me proteina dhe të ngarkuar me shumë lëndë ushqyese të rëndësishme. Përmbajtja e fibrave: 13.1 gram për gotë thjerrëzash të gatuara, ose 7.3 gramë për 100 gramë.

Qiqra

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Qiqrat janë një lloj tjetër bishtajore që është i ngarkuar me lëndë ushqyese, duke përfshirë minerale dhe proteina. Qiqrat formojnë bazën e humusit, një nga salcat më të lehta për ta bërë vetë. Ju mund ta vendosni atë në sallata, perime, bukë të thekur, dhe më shumë. Përmbajtja e fibrave: 12.5 gram për filxhan qiqra të gatuar, ose 7.6 për 100 gram.

Tërshëra

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Tërshëra është ndër ushqimet më të shëndetshme me drithëra në planet. Ata janë shumë të pasur me vitamina, minerale dhe antioksidantë. Ato përmbajnë një fibër të fuqishme të tretshme të quajtur beta glukan, e cila ka efekte të mëdha të dobishme në sheqerin në gjak dhe nivelet e kolesterolit. Përmbajtja e fibrave: 16.5 gramë për filxhan tërshëre të papërpunuar, ose 10.1 gramë për 100 gramë.

Kokoshka

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Nëse qëllimi juaj është të rrisni marrjen e fibrave, kokoshkat mund të jenë rostiçeri më i mirë që mund të hani. Kokoshkat me ajër janë shumë të larta në fibra, kalori për kalori. Sidoqoftë, nëse shtoni shumë yndyrë, raporti fibër-kalori do të ulet ndjeshëm. Përmbajtja e fibrave: 1.15 gram për filxhan kokoshka me ajër, ose 14.4 gram për 100 gram.

Bajame

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Bajamet janë një lloj i njohur i arrave të pemëve. Ato janë shumë të larta në shumë lëndë ushqyese, duke përfshirë yndyrna të shëndetshme, vitaminë E, mangan dhe magnez. Bajamet gjithashtu mund të bëhen miell bajame për pjekje me një dozë ushqyesish shtesë. Përmbajtja e fibrave: 4 gramë për 3 lugë gjelle, ose 13.3 gramë për 100 gramë.

Farat Chia

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Farat Chia janë fara të vogla të zeza që janë jashtëzakonisht të popullarizuara në komunitetin shëndetësor natyror. Ato janë shumë ushqyese, që përmbajnë sasi të larta të magnezit, fosforit dhe kalciumit.

Patate të ëmbla

17 ushqime me shumë fibra që duhet të hani - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Patatja e ëmbël është një zhardhok popullor që është shumë mbushës dhe ka një aromë të shijshme të ëmbël. Veryshtë shumë e lartë në beta karoten, vitamina B dhe minerale të ndryshme. Përmbajtja e fibrave: Një patate e ëmbël e zier me madhësi mesatare (pa lëkurë) ka 3.8 gramë fibra, ose 2.5 gramë për 100 gramë.