Ju mund të keni dëgjuar për një aminoacid thelbësor të quajtur leucin kur shfletoni shtesa të reja të fitnesit ose duke lexuar se si të menaxhoni nivelet e sheqerit në gjak. Ne kete artikull do te lexoni per 10 ushqime të shëndetshme me leucinë të lartë. Aminoacidet janë blloqet ndërtuese të proteinave. Trupi juaj mund të bëjë disa lloje në vetvete, ndërsa ka nevojë të marrë të tjera nga dieta juaj. Këto quhen aminoacide thelbësore.

10 ushqime të shëndetshme me leucinë të lartë

Leucina është një aminoacid me zinxhir të degëzuar dhe është e rëndësishme për riparimin dhe ndërtimin e muskujve. Në fakt, marrja e mjaftueshme e leucinës mund të parandalojë humbjen e muskujve tek të rriturit e moshuar. Leucina gjithashtu duket se ndihmon në menaxhimin e niveleve të sheqerit në gjak. Specshtë spekuluar ta bëjë këtë duke lehtësuar marrjen e glukozës në qelizat e trupit tuaj dhe duke përmirësuar përgjigjen e insulinës.

10 ushqime të shëndetshme me leucinë të lartë

Për shumicën e të rriturve, rekomandimi aktual për leucinën është një marrje minimale ditore prej 121 mg për kile (55 mg për kg) të peshës trupore, ose afërsisht 4.4 gram në ditë për një person me 80kg. Për fat të mirë, mungesa e këtij aminoacidi është e rrallë për shkak të gamës së gjerë të ushqimeve që e përmbajnë atë. Këtu eshte lista me 10 ushqime të shëndetshme me leucinë të lartë.

Fasule të konservuara

10 ushqime të shëndetshme me leucinë të lartë - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Fasulet e marinës të konservuara janë një burim i mirë i leucinës, me 0,7 gram për 1/3-filxhan (100 gram) racion. Ata janë të gjithanshëm dhe mund të shijohen në shumë mënyra. Fasulet kanë një aromë neutrale që i jep veten mirë ushqimeve të panumërta. Për një nxitje të lëndëve ushqyese, provoni t’i shijoni në supa, sallata, marinuar si pjatë anësore, ose pastruar në një zhytje të fasuleve të bardha.

Gjizë

10 ushqime të shëndetshme me leucinë të lartë - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Gjiza është një burim i shkëlqyeshëm i leucinës, me 1.27 gram për 1/2-filxhan (100 gram) racion. Gjithashtu ofron proteina, vitaminë B12 dhe selen. Mund ta shijoni për çdo vakt të ditës ose ta përdorni në receta. Falë përmbajtjes së lartë të proteinave, ngrënia e gjizës mund të mbështesë humbjen e peshës duke ju mbajtur të ndiheni të ngopur për më shumë kohë.

Farat e susamit

10 ushqime të shëndetshme me leucinë të lartë - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Farat e susamit mund të jenë të vogla, por vetëm një racion me 2 lugë gjelle përmban një numër mikroelementësh dhe 0.25 gram leucinë. Këto fara të dendura në lëndë ushqyese janë gjithashtu një burim i mirë i fibrave, proteinave, kalciumit, manganit, magnezit, zinkut dhe vitaminave B. Farat e susamit janë të shkëlqyera në patatet e skuqura, pjatat me makarona dhe smoothiet, si dhe në sallatat jeshile. Ju gjithashtu mund të shijoni gjalpin e farave të susamit, i cili quhet tahini.

Fara kungulli

10 ushqime të shëndetshme me leucinë të lartë - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Farat e thata të kungullit janë një burim i mirë i leucinës, duke ofruar 0.7 gramë në çdo racion prej 1 ons (28 gram). Ato gjithashtu përmbajnë shumë vitamina dhe minerale që mund të përfitojnë shëndetin tuaj. Farat e kungullit janë plot me përbërje bimore që dihet se përfitojnë shëndetin. Ata janë gjithashtu një burim i pasur i ushqyesve si proteina, fibra, acide yndyrore të pangopura, fosfor, magnez, mangan, hekur, zink dhe bakër. Farat e kungullit janë të shijshme kur kaliten dhe piqen në furrë, përzihen në granola ose përzierje gjurmësh, përzihen në pesto, ose piqen në bukë dhe biskota.

Vezët

10 ushqime të shëndetshme me leucinë të lartë - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Një vezë e madhe siguron 0.6 gram leucinë, përveç proteinave, vitaminave B dhe kolinës. Vezët janë gjithashtu plot proteina, vitamina B, fosfor, selen dhe kolinë, kjo e fundit është thelbësore për shëndetin qelizor dhe trurit. Këto përbërje shumëngjyrëshe kanë veti antioksiduese që përfitojnë shëndetin tuaj të syve.

Farat e kërpit

10 ushqime të shëndetshme me leucinë të lartë - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Farat e kërpit mund të përzihen në gojëmjaltë ose të shtohen në një shumëllojshmëri enësh si burim leucine, proteine dhe fibrash. Vetëm 3 lugë (30 gram) ofrojnë 0.65 gram leucinë. Këto fara janë gjithashtu të pasura me proteina, fibra, mangan, vitaminë E dhe acide yndyrore të pangopura me veti anti-inflamatore. Farat e kërpit janë të vogla dhe të gjithanshme, duke mburrur me një aromë delikate, tokësore. Ato mund të spërkaten në sallata dhe enët me makarona, të përzihen në smoothie ose të shijohen në akullore ose ëmbëlsira të tjera.

Kikirikë

10 ushqime të shëndetshme me leucinë të lartë - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Kikirikët dhe gjalpi i kikirikëve nuk janë vetëm të pasura me yndyrna të shëndetshme dhe proteina por gjithashtu ofrojnë 0,5 gram leucinë për racion të 28 gram. Hani rregullisht kikirikë gjithashtu mund të mbështesë shëndetin e zemrës. Për më tepër, kikirikët janë plot yndyrna të pangopura, proteina dhe fibra, dhe ngrënia e tyre rregullisht mund të ndihmojë në mbrojtjen nga sëmundjet e zemrës në popullata të caktuara.