Ankthi është një nga problemet më të përhapura të shëndetit mendor, që prek afërsisht 7.6 përqind të popullsisë globale. Eshtë një term ombrellë që përdoret për të përshkruar çrregullime të ndryshme, të tilla si çrregullimi i përgjithshëm i ankthit, ankthi shoqëror dhe fobitë dhe karakterizohet përgjithësisht nga ndjenja të vazhdueshme të tensionit, shqetësimit dhe nervozizmit që mund të ndërhyjnë në jetën e përditshme.

Ushqime që ndihmojnë në lehtësimin e ankthit

5 Ushqime që ndihmojnë në lehtësimin e ankthit

Në shumë raste, mjekimi shpesh kërkohet si një trajtim kryesor. Megjithëse, ka disa strategji që mund të përdorni gjithashtu për të ndihmuar në zvogëlimin e simptomave të ankthit, nga ushtrimet te teknikat e frymëmarrjes. Për më tepër, ka disa ushqime që ndihmojnë në lehtësimin e ankthit.

Salmon

Ushqime që ndihmojnë në lehtësimin e ankthit - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Salmoni mund të jetë i dobishëm për zvogëlimin e ankthit. Ai përmban lëndë ushqyese që promovojnë shëndetin e trurit, duke përfshirë vitaminën D dhe acidet yndyrore omega-3 acid eicosapentaenoic (EPA) dhe acid dokosaheksaenoik. Këto lëndë ushqyese mund të ndihmojnë në rregullimin e neurotransmetuesve dopamine dhe serotonin, të cilat mund të kenë veti qetësuese dhe relaksuese. Kjo gjithashtu mund të mbështesë aftësinë e trurit tuaj për t’u përshtatur me ndryshimet, duke ju lejuar të trajtoni më mirë stresorët që shkaktojnë simptomat e ankthit.

Kamomil

Ushqime që ndihmojnë në lehtësimin e ankthit - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Kamomili është një barishte që mund të ndihmojë në uljen e ankthit. Përmban veti antioksiduese dhe anti-inflamatore, të cilat mund të ndihmojnë në uljen e inflamacionit të shoqëruar me ankthin. Megjithëse mekanizmat nuk janë të qartë, kamomili besohet se ndihmon në rregullimin e neurotransmetuesve që kanë të bëjnë me humorin siç janë serotonina, dopamina dhe acidi gama-aminobutirik. Disa studime kanë ekzaminuar lidhjen midis ekstraktit të kamomilit dhe lehtësimit të ankthit.

Shafran i Indisë

Ushqime që ndihmojnë në lehtësimin e ankthit - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Shafran i Indisë është një erëz që përmban kurkuminë, një përbërje e studiuar për rolin e saj në promovimin e shëndetit të trurit dhe parandalimin e çrregullimeve të ankthit. I njohur për vetitë e tij të larta antioksiduese dhe anti-inflamatore, kurkumina mund të ndihmojë në parandalimin e dëmtimit të qelizave të trurit në lidhje me inflamacionin kronik dhe stresin oksidativ.

Çokollate e zezë

Ushqime që ndihmojnë në lehtësimin e ankthit - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Përfshirja e disa çokollatave të zeza në dietën tuaj mund të jetë gjithashtu e dobishme për lehtësimin e ankthit. Çokollata e zezë përmban flavonole, të tilla si epicatechin dhe catechin, të cilat janë përbërje bimore që veprojnë si antioksidantë. Disa hulumtime sugjerojnë që flavonolët që gjenden në çokollatën e zezë mund të përfitojnë nga funksioni i trurit dhe të kenë efekte neuroprotektive. Në veçanti, flavonolët mund të rrisin rrjedhjen e gjakut në tru dhe të rrisin rrugët e sinjalizimit të qelizave. Këto efekte mund t’ju lejojnë të përshtateni më mirë me situatat stresuese që mund të çojnë në ankth dhe çrregullime të tjera të humorit.

Kos

Ushqime që ndihmojnë në lehtësimin e ankthit - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Nëse vuani nga ankthi, kosi është një ushqim i shkëlqyeshëm për t’u përfshirë në dietën tuaj. Probiotikët, ose bakteret e shëndetshme, që gjenden në disa lloje të kosit mund të përmirësojnë disa aspekte të mirëqenies tuaj, përfshirë shëndetin mendor. Megjithëse akoma një fushë e re e hulumtimit, probiotikët mund të mbështesin boshtin e zorrëve dhe trurit një sistem i ndërlikuar midis traktit gastrointestinal dhe trurit. Në veçanti, hulumtimi sugjeron që bakteret e shëndetshme të zorrëve mund të lidhen me një shëndet më të mirë mendor.

Çaj jeshil

Ushqime që ndihmojnë në lehtësimin e ankthit - cibo.al - Recetat gatimi, jo vetem pasta.

Çaji jeshil përmban L-theaninë, një aminoacid që është studiuar për efektet pozitive që mund të ketë në shëndetin e trurit dhe uljen e ankthit. Në një studim të verbër, të rastësishëm të dyfishtë, pjesëmarrësit që konsumuan një pije që përmban L-theaninë raportuan stres subjektiv dukshëm më të ulët dhe ulur nivelet e kortizolit, një hormon stresi i lidhur me ankthin. Këto efekte mund të vijnë si pasojë e potencialit të L-theaninës për të parandaluar nervat që të mos ngacmohen shumë. Për më tepër, L-theanina mund të rrisë GABA, dopaminën dhe serotoninën, neurotransmetues që janë treguar të kenë efekte anti-ankth. çaji jeshil përmban gallatë epigallocatechin (EGCG), një antioksidant i sugjeruar për të promovuar shëndetin e trurit. Mund të luajë një rol në zvogëlimin e simptomave të caktuara duke rritur gjithashtu GABA në tru.

Ushqime të tjera që mund të ndihmojnë në ankth

Ndërsa disa nga ushqimet e renditura më poshtë nuk janë studiuar posaçërisht për efektet e tyre anti-ankth, ato janë të pasura me lëndë ushqyese që mendohet të përmirësojnë simptomat e lidhura.

  • Mish gjeli deti, bananet dhe tërshëra. Këto janë burime të mira të aminoacidit triptofan, i cili shndërrohet në serotonin në trup dhe mund të nxisë relaksimin dhe lehtësimin e ankthit.
  • Vezë, mish dhe produkte qumështi. Të gjithë sigurojnë proteina me cilësi të lartë, duke përfshirë aminoacidet thelbësore që prodhojnë neurotransmetuesit dopamine dhe serotonin, të cilat kanë potencial për të përmirësuar shëndetin mendor.
  • Farat Chia janë një tjetër burim i mirë i acideve yndyrore omega-3 që rrisin trurin, të cilat janë treguar të ndihmojnë me ankthin.
  • Frutat agrume dhe specat zile. Këto fruta janë të pasura me vitaminë C, e cila ka veti antioksiduese që mund të ndihmojnë në uljen e inflamacionit dhe parandalimin e dëmtimit të qelizave që mund të nxisin ankthin.
  • Bajamet sigurojnë një sasi të konsiderueshme të vitaminës E dhe yndyrnave të shëndetshme, të cilat luajnë role kryesore në shëndetin e trurit.
  • Boronicat janë të pasura me vitaminë C dhe antioksidantë të tjerë, siç janë flavonoidet, që janë studiuar për aftësinë e tyre për të përmirësuar shëndetin e trurit dhe kështu ndihmojnë në ankth lehtësim